Pomoc
Pytania ogólne
- Jak zacząć? Co jest potrzebne?
- Czym jest nazwa konta sip?
- Czy mogę wysyłać faksy?
- Jak mogę opłacić abonament?
- Jak mogę doładować konto?
- Jak szybko otrzymam doładowanie?
- Czy otrzymam fakturę VAT?
- Ile kosztuje korzystanie z usług?
- Czy jakość połączeń nie zmieni się?
- Jakie kodeki są dostępne w usłudze VoIP?
- Jak zamówić numer stacjonarny?
- Czy inni mogą do mnie dzwonić?
- Jak mam wybierać numery?
- Gdzie mogę dzwonić?
- Czy mogę kontrolować swoje wydatki?
Czy mogę wysyłać faksy?
Nie gwarantujemy poprawnego działania klasycznych faksów podłączonych do bramek VoIP – jakość transmisji zależy od jakości internetu, na co nie mamy wpływu.
Zamiast tego rekomendujemy faks internetowy, który pozwala wysyłać i odbierać faksy bez posiadania urządzenia. Dokumenty trafiają na e‑mail i do Panelu Klienta jako pliki PDF, a sama usługa jest znacznie wygodniejsza i stabilniejsza.